- Pachner.cz>
- Výukové programy>
- Integrované bloky MŠ>
- Jaro>
- Interaktivní program Hrajeme si a učíme se - DOPRAVNÍ ŠKOLA A ŠKOLIČKA
Interaktivní program Hrajeme si a učíme se - DOPRAVNÍ ŠKOLA A ŠKOLIČKA
Instalační médium:
- USB karta
Licencování:
Licence k užívání programu je trvalá. Školní licence opravňuje instalovat a spouštět program školám nebo jiným organizacím s právní subjektivitou, které si licenci zakoupily, na udaném počtu počítačů nebo zařízení umístěných v jedné společné budově školy. Tuto licenci nelze společně použít pro instalaci produktu na několika místech s různou poštovní adresou, např. odloučených pracovištích.
O řadě Interaktivních programů Hrajeme si a učíme se:
Soubor tematicky zaměřených interaktivních programů českých autorů a pedagogů, který obohacuje vzdělávání dítěte od 4 do 7 let o zajímavé činnosti na celý školní rok v mateřské škole a v prvních ročnících základní školy.
Hlavní společné znaky a výhody Interaktivních programů Hrajeme si a učíme se:
- programy jsou tematicky zaměřené, obsahují tematické části, které jsou dětem blízké, a jsou zaměřené na to, co dítě zajímá a co vidí kolem sebe, čím žije a co prožívá
- v programech dítě provází a úkoly mu nabízí vždy jiná, milá animovaná postavička, která se s dítětem raduje při splnění úkolu
- programy obsahují činnosti ze všech pěti vzdělávacích oblastí RVP PV a vždy v nich najdete hry pro postřeh a orientaci, činnosti pro rozvoj zrakového a sluchového vnímání, postřehu, orientace na ploše, koncentrace pozornosti, paměti mechanické i logické, obrazné i pojmové
- programy obsahují činnosti předcházející čtení a psaní a jsou vhodné pro logopedické třídy i pro logopedické procvičování, rozvíjí se v nich i vyjadřovací schopnosti dítěte, správná výslovnost, sluchové vnímání (hlásky na začátku i konci slov, dělení slov na slabiky...)
- programy obsahují modul pro kreslení, který umožňuje vytisknout kresbu dítěte nebo ji uložit do počítače (portfolio dítěte)
- programy obsahují i motivační říkanky a písničky nazpívané sborem nadaných dětí z Ostravy autorů Jaroslavy Horáčkové a Michala Smolana s hudebními doprovody k danému tématu, je možné je využít samostatně k nácviku písně nebo poslechu, k pohybové aktivitě nebo jiným hudebním činnostem
- programy nabízí pro posílení komunikace mezi rodiči a školou hry na postřeh a orientaci, do kterých se mohou rodiče zapojit
Interaktivní program Hrajeme si a učíme se - DOPRAVNÍ ŠKOLA A ŠKOLIČKA
Návrh zařazení interaktivního programu do integrovaných bloků ŠVP:
- Jaro, Léto
Tematické zaměření:
- Bezpečnost dítěte v silničním provozu, dopravní prostředky a značky, hasiči, záchranná služba a policie, vybavení kola, zádržné systémy.
Základní obsah programu Hrajeme si a učíme se - DOPRAVNÍ ŠKOLA A ŠKOLIČKA:
- hravé činnosti v 72 interaktivních scénách (13 variabilních) se zvuky dopravních prostředků, majáků, světelných signalizací a hlášení stanic metra
- písničky a motivační říkanky, písnička pro radost s animovaným dějem
- kreslící modul s funkcí uložení i tisku listu
- návrh činností pro rodiče a děti: Pexeso s dopravními značkami, Pexeso s piktogramy, Pravidlo „Vidět a být viděn“
- program je možné instalovat v českém, slovenském, anglickém nebo německém jazyce a obohatit tak vzdělávání ve školách s výukou cizích jazyků
Vzdělávací záměr programu Hrajeme si a učíme se - DOPRAVNÍ ŠKOLA A ŠKOLIČKA:
- obohatit vzdělávání dítěte v oblasti ICT hravými činnostmi, které dětem přináší ČERVENÉ AUTÍČKO
- hravou formou motivovat dítě k naplňování dílčích vzdělávacích cílů, konkretizovaných očekávaných výstupů a rámcových cílů RVP PV a tím směřovat k vytváření základů klíčových kompetencí
- předcházet nehodovosti a úrazům dětí v silničním provozu
- posílit komunikaci mezi rodiči a školou zapojením rodičů do her v interaktivním programu se svým dítětem
Technické požadavky:
Programy můžete instalovat do všech typů interaktivních přístrojů, notebooků, počítačů a tabletů s operačním systémem Windows.
DOPORUČENÉ MINIMÁLNÍ TECHNICKÉ PARAMETRY PŘÍSTROJŮ:
Počítače a notebooky:
- operační systém Windows (Vista, 7,8,10)
- procesor min. Intel Core2 Duo 2,16GHz, Intel Pentium 4 2,66 GHz, AMD Athlon 64+ 2,66GHz apod.
- paměť 1GB RAM
- grafická paměť 256 MB, GeForce 320M, Intel HD 3000 apod.
- zvuková karta, reproduktory
- rozlišení monitoru, tabule nebo projektoru 1024x768 nebo vyšší
Tablety:
- operační systém Windows (8,10)
- procesor min. Intel Atom Z2760 1.8GHz nebo Z3735F 1.33GHz apod.
- paměť 1GB lépe 2GB RAM
- grafická karta Intel Graphics Media Accelerator 3650 apod.
- rozlišení tabletu 1024x768 nebo vyšší
- velikost displeje 8", 10"